Alla inlägg den 7 april 2015

Av ponnyzarna - 7 april 2015 19:57

Idag var det skolstart nu efter påsklovet. Alltid kul att träffa kompisarna! Idag kunde jag inte rida Faramir, så min kompis skrittade en liten promenad runt anläggningen med honom. Jag fick hjälp av två kompisar från LCR att mocka och fylla på Faramirs mat. Snällt, vem vill mocka frivilligt?,liksom. Egenteligen skulle jag rida med min moster, men det blev inte så. Imorgon rider jag lektion ganska sent, så jag hinner nog inte blogga då, men det kommer nog inlägg från någon annan.

/Anna

Av ponnyzarna - 7 april 2015 19:41

Hej allihop(inte så många)

Idag red jag Dan (banan) i hoppgruppen som vanligt, och det gick ovanligt bra. Han vägrade "bara" en gång och sprang på sidan en gång. Men för vägringen kan man inte klandra honon, jag drev inte på tillräckligt mycket i en snäv sväng innan trippelbarret på 60 cm. Det var för övrigt väldigt kul att hoppa trippelbarr, hästen sträcker verkligen ut sig över hindret. Jag känner att jag förbättrat min hand i ridningen under den senaste tiden, jag tror att jag är inne i en sån här period där man lyckas mycket inom ridningen.

 

Idag var jag riktigt trött. Dels för att det vat skolstart och dels för att jag nu har ridit fem dagar i streck, min kropp är inte riktigt van vid det. Sen låg jag uppe och kollade på PLL halva natten också, det kan ju också ha någon inverkan...

 

Detta var nog allt jag har att säga nu, tack så otroligt mycket, ni som läser detta. Kommentera gärna våra inlägg kom bara ihåg att det är bara ni som förlorar tid på näthat, vi bryr oss inte  

/Emma-lisa

Presentation

Ponnyzarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards